مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 22:572022-04-05سياسي

نکاتی درباره سوءقصد به 3 طلبه در حرم رضوی


سعدالله زارعی با اشاره سوءقصد به 3 طلبه در حرم رضوی تاکید کرد: در چنین مواردی مهم مدیریت پس از وقوع این حوادث است که ما نوعا ضعیف عمل می کنیم و دشمن سازوکار آماده ای دارد و پر قدرت و با خط ممتد و سناریو وارد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سعدالله زارعی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طی یادداشتی درباره سوءقصد به 3 طلبه در حرم رضوی علیه السلام نوشت: درباره حادثه حمله به این روحانیون خدوم تاملاتی وجود دارد: 1 - در نظام اسلامی که جا به جا یقه استکبار و صهیونیسم و عوامل آنان مثل رژیم خبیث سعودی را گرفته است، توقع سکوت این جبهه منطقی نیست.

بلاخره خداوند که مومنین را نصرت داده و وعده غلبه صد بر هزار مومنین بر کفار را داده و صد در میلیون هم عمل کرده است، دست شیطان را هم نبسته تا در این صحنه کارزار مومنین واقعی از مدعیان باز شناخته شوند.

درست است که دنیا دار غلبه اهل ایمان است، دار استراحت مومنین هم نیست، صحنه، صحنه جهاد و پیروزی است و صحنه جهاد برای مومنین هزینه هم دارد؛ ان یمسسکم قرح فقد مسّ القوم قرح مثله و تلک الایام نداولها بین الناس و لیعلم الله الذین آمنوا و یتخذ منکم شهداء والله لا یحب الظالمین 140 آل عمران 2 - وقوع این حوادث به هیچ وجه نشانه ضعف جمهوری اسلامی یا ضعف دستگاه های اطلاعاتی یا ضعف متولیان آستان قدس نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی درباره سوءقصد به 3 طلبه در حرم رضوی

نکاتی درباره سوءقصد به 3 طلبه در حرم رضوی