مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 07:022022-04-06پزشكي

حضور داروساز در بیمارستان لازم است/بیمار نباید دارو را گران بخرد


رییس مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: وظیفه داریم بستر حضور داروسازان در بیمارستان ها را بیش از پیش فراهم کنیم.

- ، جلال غفارزاده افزود: آنچه در ارائه خدمات سلامت جای خالی آن احساس می شود، خدمات داروسازی به معنای کامل است؛ ولو اینکه داروسازان بالینی، در ارائه خدمات دارویی در بالین حضور دارند اما این کافی نیست و داروساز به عنوان عضوی از تیم سلامت به شکل عملی باید برای بیماران و نیازمندان ارائه خدمت کند.

وی، دانشگاه را در ارائه خدمات دارویی پیشرو خواند و گفت: این مجموعه محل ارجاع بسیاری از بیماران کم بضاعت و بی بضاعت است لذا بایستی حداکثر تلاش خود را در تأمین مایحتاج دارویی آنها به کار بگیریم و اینگونه نباشد که بیمار به مراکز دولتی مراجعه کند و ناگزیر شود که لوازم و داروهای خود را با هزینه های بالاتر از مراکز غیر دولتی تهیه نماید.

غفارزاده، مصرف و تجویز منطقی دارو را متناسب با شرایط فعلی کشور خواند و تاکید کرد: به دلیل شرایط تحریم و کمبودهای کشور، واجب است تا لیست های مصرف و تجویز دارویی را با توجه به مقتضیات هماهنگ نماییم و به عبارت دیگر، هماهنگی بیشتری میان نظام درمان و دارو لازم است.

رییس مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران، با بیان اینکه وظیفه داریم بستر حضور داروسازان در بیمارستان ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور داروساز در بیمارستان لازم است/بیمار نباید دارو را گران بخرد

حضور داروساز در بیمارستان لازم است/بیمار نباید دارو را گران بخرد