مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 07:572022-04-06ورزشي

حضور 40 ملی پوش کرمانشاهی در اردوی تیم های ملی


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از حضور 40 ملی پوش کرمانشاهی در اردوی تیم های ملی برای بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین خبر داد.

- صابر رحیمی به فاصله زمانی کمتر از شش ماه تا زمان شروع بازیهای آسیایی 2022 اشاره کرد و گفت: در این راستا 40 ملی پوش کرمانشاهی در اردوی تیم های ملی رشته های مختلف حضور دارند.

وی افزود: از مجموع این ورزشکاران 36 ملی پوش حاضر در اردوهای تیم های ملی برای بازیهای آسیایی و چهار ملی پوش برای اعزام به بازی های پارآسیایی تلاش می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه تصریح کرد: این ورزشکاران در 13 رشته هستند که بیشترین تعداد آنها در رشته سپک تاکرا با هشت ورزشکار، کبدی شش ورزشکار و قایقرانی با پنج ورزشکار است.

وی ادامه داد: همچنین پگاه زنگنه در تیم ملی کاراته و رضا رستمی در تیم ملی سپک تاکرا به عنوان مربی برای این رقابت ها حضور دارند.

رحیمی در ادامه از برنامه ریزی برای دیدار با ملی پوشان کرمانشاهی حاضر در این اردوها خبر داد و گفت: از هفته آینده از اردوی رشته هایی که بازیکنان کرمانشاهی در آن حضور دارند، بازدید می کنیم و طی آن از اردونشینان هم تقدیر شود.

وی افزود: پس از نهایی شدن لیست ورزشکاران اعزامی کرمانشاه به رقابت های هانگژو هم مراسم بدرقه ای را برای آنها برگزار خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 40 ملی پوش کرمانشاهی در اردوی تیم های ملی

حضور 40 ملی پوش کرمانشاهی در اردوی تیم های ملی