مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 08:072022-04-06سياسي

60 زندانی نیازمند در انتظار آزادی/یک مادری با 3 فرزند چشم انتظار کمک خیرین


60 زندانی نیازمند چشم انتظار کمک خیرین برای آزادی هستند که یکی از آنها یک مادر دارای سه فرزند است.

- علاءالدین کریمی، رییس ستاد دیه استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت:  هدف ستاد دیه در حوزه آزادی زندانیان و کمک به محکومان قطعی در جرائم غیرعمدی و محکومیت های قطعی مالی است.

رییس ستاد دیه استان زنجان با تقدیر از همکاری خیرین در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد گفت: خوشبختانه با کمک خیرین سال قبل 273 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد که 16 نفر آن خانم بود آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه کل بدهی زندانیان آزاد شده 507 میلیارد و 514 میلیون و 291 میلیون ریال بود، اضافه کرد: از این مبلغ 7 میلیارد و 700 میلیون تومان توسط خیرین و بقیه نیز توسط ستاد و بخشی از مبلغ هم در قالب تسهیلات بانکی، گذشت شاکی؛ قبولی اعصار و آورده محکومان تهیه شده است.

کریمی با اشاره به اینکه در حال حاضر 60 زندانی جرائم غیرعمد در انتظار کمک خیرین برای آزادی هستند، اضافه کرد: دو نفر از این افراد خانم هستند که هزینه آزادی یکی از آنها در حدود 300 میلیارد تومان است.

کریمی با اشاره به اینکه این خانم مادر سه فرزند است که چشم به راه وی هستند، افزود: امیدواریم با گذشت شکات و همچنین کمک خیرین زمینه آزادسازی وی را فراهم سازیم، چون در اولویت قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 زندانی نیازمند در انتظار آزادی/یک مادری با 3 فرزند چشم انتظار کمک خیرین

60 زندانی نیازمند در انتظار آزادی/یک مادری با 3 فرزند چشم انتظار کمک خیرین