مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 08:172022-04-06ورزشي

کامبک خوبی داشتیم


سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: در بازی مقابل با هیئت البرز، دو نیمه کاملا متفاوت را شاهد بودیم، نیمه اول به دلیل فاصله 55 روزه ای که با لیگ داشتیم در حد و انتظارات تیم ظاهر نشد، - در بین دو نیمه بازیکنانی که احساس کردیم سرحال نیستند را تعویض کردیم و با تعویض هایی که انجام دادیم، توانستیم کامبک خوبی داشته باشیم و با یک برد قاطع بازی را تمام کنیم.

بیان محمودی شامگاه سه شنبه (16 فروردین) پس از برد 4 بریک تیمش مقابل هیئت البرز در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال زنان در نشست خبری، اظهار کرد: برای اولین بار فوتبال زنان ما در ورزشگاه نقش جهان که یکی از ورزشگاه های باکیفیت و استاندارد کشور است، بازی کرد.

ورزشگاه و امکانات نقش جهان بسیار عالی در حد آسیا است که جا دارد از مدیرعامل باشگاه و کسانی که باعث شدند این اتفاق رقم بخورد، تشکر کنم.

وی افزود: در این بازی، دو نیمه کاملا متفاوت را شاهد بودیم، نیمه اول به دلیل فاصله 55 روزه ای که با لیگ داشتیم در حد و انتظارات تیم ظاهر نشد، در بین دو نیمه بازیکنانی که احساس کردیم سرحال نیستند را تعویض کردیم و با تعویض هایی که انجام دادیم، توانستیم کامبک خوبی داشته باشیم و با یک برد قاطع بازی را تمام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامبک خوبی داشتیم

کامبک خوبی داشتیم