مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 08:272022-04-06اقتصادي

جزییات ساماندهی مراکز اسقاط خودرو/افزایش 7 میلیون تومانی ارزش تاکسی فرسوده


معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد ساماندهی مراکز اسقاط و سازوکار جدید آنها توضیحاتی را ارائه کرد.

- معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد ساماندهی مراکز اسقاط و سازوکار جدید آنها توضیحاتی را ارائه کرد.

سید علی محتشمی پور در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که به طور کلی در بحث اسقاط، خودروی فرسوده تابع قانون هوای پاک است که در آن قید شده خودروی فرسوده باید اسقاط و بعد از آن از رده خارج شود، اظهار کرد: همچنین آیین نامه ای توسط هیات وزیران تصویب شده که به موجب آن سازوکار فرسودگی خودروهای فرسوده تعیین شده که این خودروها باید در قالب سازوکاری مشخص و معین اسقاط شوند.

وی با بیان این که مراکز استاندارد اسقاط زیرنظر ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور که زیر نظر وزارت راه و شهرسازی است فعالیت می کنند، اظهار کرد: یکی از وظایف این ستاد (ستاد سوخت) نظارت بر فعالیت مراکز اسقاط خودروی فرسوده است که به طور کلی وسائل حمل و نقل عمومی شامل موتورسیکلت، خودروی شخصی و تاکسی فرسوده می شود که این مراکز باید پس از پذیرش وسیله فرسوده نسبت به معدوم سازی آنها طبق شرایط خاص و معین اقدام کرده و ارزش اسقاط را به مالک پرداخت کنند؛ اما از آنجایی که اسقاط خودروی شخصی ناظر مشخصی ندارد در حال حاضر اسقاط در این مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ساماندهی مراکز اسقاط خودرو/افزایش 7 میلیون تومانی ارزش تاکسی فرسوده

جزییات ساماندهی مراکز اسقاط خودرو/افزایش 7 میلیون تومانی ارزش تاکسی فرسوده