مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 08:322022-04-06سياسي

صعود سراسری به ارتفاعات «بازی دراز» امسال برگزار می شود


سالروز عملیات آزادسازی بازی دراز به عنوان نمادی از فرهنگ ایثار و شهادت امسال بعد از دوسال از شیوع بیماری کرونا در سرپل ذهاب و محل یادمان شهدای بازی دراز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، نورالدین فرزادی پور فرماندار سرپل ذهاب امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: بعد از دوسال از شیوع کرونا، خوشبختانه امسال فرصتی پیش آمده که در سالروز آزادسازی بازی دراز به عنوان نمادی از فرهنگ ایثار و شهادت میزبان بالغ 50 هزار نفر از زائران دفاع مقدس باشیم.

وی در خصوص تمهیدات اندیشیده شده در این خصوص، گفت: هفت کمیته در این راستا تشکیل شده که هر کدام وظایفی را برعهده دارند و در کمیته اسکان چگونگی استقبال از مهمانان و همچنین فراهم کردن اقامت شبانه برای مهمانان در شهرستان سرپل ذهاب برنامه ریزی شد.

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: بازی دراز به عنوان نماد دفاع مقدس در سرپل ذهاب واقع شده و جای جای این شهرستان که به عنوان مشهد مظلومان فاتح نامگذاری شده، یاد و خاطره شهدای عزیز است.

وی خاطرنشان کرد: قطعا در 15 و 16 اردیبهشت ماه امسال شاهد حضور گسترده رزمندگان و اقشار مختلف مردم خواهیم بود و یاد و خاطره شهدا را گرامی خواهند داشت.

انتهای پیام/پ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود سراسری به ارتفاعات «بازی دراز» امسال برگزار می شود

صعود سراسری به ارتفاعات «بازی دراز» امسال برگزار می شود