مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 08:422022-04-06حوادث

نوروز امسال 71 حادثه در جاده های زنجان رخ داد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان گفت: نوروز امسال 71 حادثه در جاده های زنجان، خدابنده، ابهر، خرمدره و طارم اتفاق افتاده است.

- ، سید قاسم موسوی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران، به عملیات های امدادی هلال احمر در طرح نوروزی اشاره کرد و گفت: 11 پایگاه ثابت و چهار پایگاه امداد و نجات جاده ای موقت نیز در محورهای پر پرتردد و پر خطر این استان در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی فعالیت داشتند.

وی با بیان اینکه هشت اکیپ پشتیبان نیز در شهرستان های استان فعال شده بودند، اظهار کرد: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر 15 پایگاه فعال در جاده های استان هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان فعال است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از 26 اسفند سال گذشته تا پایان 15 فروردین ماه جاری 124 تیم عملیاتی با 327 نجاتگر برای 217 نفر امدادرسانی کردند و در این حوادث 507 نفر متاثر از حادثه و 503 نفر نیز آسیب دیده بودند که چهار نفر در صحنه حادثه جان خود را از دست دادند.

موسوی تاکید کرد: این حوادث 159 مصدوم برجا گذاشت که نیروهای عملیاتی هلال احمر استان زنجان 15 نفر از مصدومان را جهت مداوا به مراکز درمانی انتقال دادند.

وی با بیان اینکه نوروز امسال 71 حادثه در جاده های زنجان، خدابنده، ابهر، خرمدره و طارم اتفاق افتاد، ابراز کرد: در این تعداد عملیات های امداد و نجات آمبول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروز امسال 71 حادثه در جاده های زنجان رخ داد

نوروز امسال 71 حادثه در جاده های زنجان رخ داد