مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 08:522022-04-06سياسي

شرکتهای دانش بنیان کشاورزی در آذربایجان غربی افزایش یابد


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نهضت تولید ملی با رویکرد شرکت های دانش بنیان باید راه اندازی شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نهضت تولید ملی با رویکرد شرکت های دانش بنیان باید راه اندازی شود.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت وگو با ایسنا افزود: برای حل مشکلات اقتصادی، اشتغال و تولید باید نهضت ملی تولید با رویکرد دانش بنیان راه اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات کشور توسط نخبگان و جوانان تحصیل کرده قابل حل است، تصریح کرد: برای مقابله با تحریم ها و کاهش فشار اقتصادی بر مردم چاره ای جز روی آوردن به علم نوین، حمایت و توسعه شرکت های دانش بنیان نداریم.

حجت الاسلام ذاکر با اشاره به اینکه مجلس و دولت در کنار شرکت های دانش بنیان هستند، اظهار کرد: باید با حمایت از شرکت های فناور و دانش بنیان و مبارزه با موانع و مشکلات پیش روی این شرکت ها، حمایت از تولید داخل، در راستای حل مشکلات کشور گام اساسی برداریم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: دولت باید موانع راه تولید را رفع، حمایت های قانونی، تسهیلات کم بهره، زمین و مکان در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار دهد تا جوانان و افراد دارای فکر و اندیشه بدون دغدغه فقط به فکر حل مشکلات کشور باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکتهای دانش بنیان کشاورزی در آذربایجان غربی افزایش یابد

شرکتهای دانش بنیان کشاورزی در آذربایجان غربی افزایش یابد