مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 09:122022-04-06اقتصادي

صدور سند مالکیت اراضی کشاورزی باعث رسمی شدن مالکیت زارعان می شود


رییس دادگستری آذربایجان شرقی گفت: صدور سند مالکیت اراضی کشاورزی باعث رسمی شدن مالکیت زارعان و شناسایی حدود اراضی هر کشاورز می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دادگستری آذربایجان شرقی گفت: صدور سند مالکیت اراضی کشاورزی باعث رسمی شدن مالکیت زارعان و شناسایی حدود اراضی هر کشاورز می شود.

موسی خلیل الهی عصر سه شنبه در جلسه قرارگاه صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی استان، اظهار کرد: قانون جامع حدنگار، ماحصل سال ها کار کارشناسی و رصد و پایش چالش های موضوع اراضی است اما به دلیل نبود اعتبار تا کنون اجرایی نشده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر این که برای اجرا شدن این قانون بیش از اعتبار به همت و کمک نیاز داریم، افزود: با اجرای این قانون، مالکیت دولت برای نخستین بار در کشور به تثبیت رسیده و از زمین خواری و تولید ثروت در حریم بستر رودخانه جلوگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه کشاورزی و صدور اسناد این اراضی نیازمند تلاش و همت بیشتری هستیم چرا که ثبت سند یک اعتبار برای کشاورزان محسوب شده و می تواند جلوی تغییر کاربری های غیرمجاز را بگیرد.

خلیل الهی گفت: صدور اسناد برای اراضی کشاورزی، تقاضا محور بوده و به همین دلیل بسیاری از روستانشینان در اخذ آن تعلل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند مالکیت اراضی کشاورزی باعث رسمی شدن مالکیت زارعان می شود

صدور سند مالکیت اراضی کشاورزی باعث رسمی شدن مالکیت زارعان می شود