مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 09:122022-04-06حوادث

ترافیک معابر شهر تهران در حال افزایش است


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در روز چهار شنبه 17 فروردین ماه را تشریح کرد.

- ، سرهنگ علی اصغر شریفی ضمن بیان وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در روز چهار شنبه 17 فروردین 1401 گفت: با رصدی که همکاران بنده در مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت ترافیکی معابر پایتخت انجام دادند، ترددها در سطح معابر در حال شکل گیری و افزایش است و خوشبختانه مشکل و مورد خاصی وجود نداشت و بار ترافکی روان و آرامی در اکثر محورها در این روز شاهد بودیم.

وی ادامه داد: بار ترافیکی در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت تا کبیری، غرب به شرق بزرگراه حکیم تا کاشانی، می باشد سرهنگ شریفی گفت: ترافیک در بزرگراه شیخ فضل الله تا جناح و غرب به شرق نیایش تا سردار جنگل، آزاد راه تا پل شرقی و صدر تا شریعتی است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: بار ترافیکی زین الدین تا امام علی (ع)، شرق به غرب بابایی تا پل نیروی زمینی، جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) تا گلشن دوست، جنوب به شمال نواب تا نهم دی و زین الدین تا بزرگراه امام علی (ع) و خیابان آزادی تا استاد معین است.

سرهنگ شریفی همچنین به چند نکته مهم در خصوص تردد دانش آموزان از سطح معابر داشت و از والدین خواست این موراد را حتماً رعایت و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک معابر شهر تهران در حال افزایش است

ترافیک معابر شهر تهران در حال افزایش است