مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 09:222022-04-06اقتصادي

ثبت بیش از 570 هزار تردد در محورهای مواصلاتی «دیهوک»


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک گفت: از 25 اسفند ماه 1400 وآغاز طرح راهداری نوروزی تا پایان روز 15فروردین ماه 1401 به طور متوسط در هر ساعت یک هزار و 190 تردد در محورهای مواصلاتی به ثبت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، مهدی کیانپور رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: توسط 10 سامانه تردد شمار از آغاز طرح نوروزی 571 هزار و 200 تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان به ثبت رسیده است.

وی افزود: این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل و بعد از محدودیت های کرونایی طی دو سال اخیر، حجم ترددها و مسافرت ها در نوروز امسال افزایش چشمگیری داشت و میانگین افزایش تردد در محورهای مواصلاتی بخش دیهوک حدود 96 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک ادامه داد: خوشبختانه در طول این مدت هیچگونه مورد تصادف فوتی در محورهای حوزه استحفاظی این بخش به ثبت نرسیده است.

کیانپور تصریح کرد: جاده های این بخش به دلیل اتصال استان های جنوبی کشور به بارگاه منور امام رضا (ع) از ترافیک بسیار بالایی در سطح استان برخوردار است که بیشترین تردد روزانه 7 هزارو  896مورد در محور دیهوک- فردوس و بالعکس به ثبت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 570 هزار تردد در محورهای مواصلاتی «دیهوک»

ثبت بیش از 570 هزار تردد در محورهای مواصلاتی «دیهوک»