مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 09:272022-04-06بين الملل

ژنرال آمریکایی: احتمال درگیری قدرت های بزرگ جهان رو به افزایش است


رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا هشدار داده است که احتمال تقابل بزرگ بین قدرت های جهان رو به افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، ژنرال مارک میلی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز گذشته (سه شنبه) به نمایندگان ارشد کنگره آمریکا گفت که احتمال درگیری بزرگ بین قدرت های بزرگ جهان در حال افزایش است.

بنا بر گزارش شبکه روسی راشاتودی ، میلی تصریح کرد که در حالیکه جهان بی ثبات تر می شود، پتانسیل درگیری چشمگیر بین المللی در حال افزایش و نه کاهش است .

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا و میلی در جلسه استماع کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا از بودجه بی سابقه 773 میلیارد دلاری که وزارت دفاع آمریکا برای سال مالی 2023 درخواست کرده است، دفاع کردند.

در این جلسه اشاره زیادی به نام دشمنان ایالات متحده یعنی همان روسیه و چین شد، که هر دو این کشورها در واشنگتن به عنوان تهدیدی برای قدرت ایالات متحده در جهان تلقی می شوند.

میلی در جلسه کنگره، حمله روسیه به اوکراین را میلی حمله روسیه به اوکراین را بزرگترین تهدید برای صلح و امنیت اروپا و شاید جهان در 42 سال خدمت خود در ارتش ایالات متحده نامید و گفت: تهاجم روسیه به اوکراین نه تنها صلح و ثبات اروپا، بلکه صلح و ثبات جهانی را که والدین من و نسلی از آمریکایی ها برای دفاع از آن سخت جنگیدند، تهدید می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال آمریکایی: احتمال درگیری قدرت های بزرگ جهان رو به افزایش است

ژنرال آمریکایی: احتمال درگیری قدرت های بزرگ جهان رو به افزایش است