مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-06سياسي

دیپورت 55 هزار تبعه خارجی از فارس


سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: سال گذشته بیش از 55 هزار تبعه غیرمجاز خارجی در فارس شناسایی و به کشورهای خودشان بازگردانده شدند.

- محمدعلی خادمه الرسول چهارشنبه 17 فروردین در جمع خبرنگاران، گفت: هرچند که موضوع مهاجرت اتباع خارجی کاملا از جنبه های ملی و فرا سرزمینی برخوردار است اما خوشبختانه در استان فارس با توجه به اتفاق نظر و تشریک مساعی دستگاهای متولی عملکرد مناسبی که البته نیاز به ارتقا دارد انجام و برنامه های بهتری نیز پیش بینی شده است.

وی افزود: در حوزه ساماندهی و جمع آوری اتباع خارجی غیرمجاز در سال 1400 بیش از 55 هزار نفر از اتباع خارجی غیرمجاز در فارس جمع آوری و پس از سیر مراحل اداری و قانونی، برای بازگشت به کشورشان به مرزهای شرقی منتقل شدند.

خادمه الرسول با بیان اینکه مبادی ورودی فارس از مسیر استان های یزد، کرمان و هرمزگان به صورت مداوم در حال رصد و پایش بوده و خودرو های حامل اتباع خارجی غیر مجاز توسط نیروهای انتظامی و مراجع ذیربط توقیف شده و با رانندگان برخورد قانونی می شود، گفت: برنامه ریزی برای تسریع در شناسایی و جمع آوری اتباع غیرمجاز انجام و به به دستگاهای مربوطه ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپورت 55 هزار تبعه خارجی از فارس

دیپورت 55 هزار تبعه خارجی از فارس