مدیرعامل بیمه رازی از همکاران مرکز ارتباط تقدیر کردمدیرعامل بیمه رازی به واسطه تلاش های شبانه روزی همکاران مرکز ارتباط 24 ساعته بیمه رازی از این همکاران تقدیر و تشکر کرد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، در پی تلاش های شبانه روزی همکاران مرکز ارتباط 24 ساعته بیمه رازی در ایام تعطیلات نوروز، دکتر ناصرالدین اسلامی فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی به نمایندگی از دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی با حضور در این مرکز از همکاران تقدیر و تشکر کرد. مرکز ارتباط 24 ساعته بیمه رازی که در پایان سال 1399 راه اندازی شد ، در ایام نوروز 1401 بیش از هزار و 700 تماس ورودی را پاسخگو بوده و این در حالی است که این مرکز ارتباط توانایی صدور بیمه نامه، پشتیبانی نمایندگان و شبکه فروش و پشتیبانی همراهان و بیمه گذاران بیمه رازی را دارد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |