مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-06اجتماعي

بازدید 210 هزار نفر از یادمان های دفاع مقدسِ کرمانشاه در نوروز


مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از بازدید 210 هزار نفر از هموطنان از یادمان ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان در نوروز امسال خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از بازدید 210 هزار نفر از هموطنان از یادمان ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان در نوروز امسال خبر داد.

یونس عزیزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به استقبال چشمگیر هموطنان از یادمان ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان در ایام نوروز، گفت: از 25 اسفند سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروز 210 هزار نفر از یادمان های دفاع مقدس استان بازدید کردند که این حجم از بازدید در مقایسه با سالهای معمول قبل از شیوع کرونا بی سابقه بوده است.

عزیزی با بیان اینکه از نوروز سال1399 یادمان های کرمانشاه به دلیل شیوع بیماری کرونا بازدیدکننده نداشتند، یادآوری کرد: بعد از شیوع کرونا نوروز امسال نخستین سالی بود که مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس استان پذیرای زائران و کاروان های راهیان نور بودند.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه یادمان مرصاد پربازدیدکننده ترین یادمان استان در نوروز امسال بود، گفت: دیگر یادمان های استان شامل یادمان شهدای پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 210 هزار نفر از یادمان های دفاع مقدسِ کرمانشاه در نوروز

بازدید 210 هزار نفر از یادمان های دفاع مقدسِ کرمانشاه در نوروز