مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 09:472022-04-06سياسي

ایجاد یزد نوین با اجرای برنامه تحولی مبتنی بر سند آمایش


استاندار یزد با بیان این که اساس تحول آفرینی، تدوین برنامه کارشناسی و دقیق و عزم جدی جهت حرکت در مسیر تحقق آن است، از زمینه سازی ایجاد یزد نوین و تحول جدید در توسعه، - ایسنا/یزد استاندار یزد با بیان این که اساس تحول آفرینی، تدوین برنامه کارشناسی و دقیق و عزم جدی جهت حرکت در مسیر تحقق آن است، از زمینه سازی ایجاد یزد نوین و تحول جدید در توسعه، تعالی و پیشرفت یزد با اجرای برنامه تحولی مبتنی بر سند آمایش استان در سال جاری خبر داد.

مهران فاطمی در دومین نشست بررسی اقدامات صورت گرفته برای تحقق برنامه تحولی استان در سال 1401، اساس تحول آفرینی را برخورداری از برنامه کارشناسی و دقیق و عزم جدی جهت حرکت در مسیر تحقق آن، دانست و گفت: برای اولین بار در استان یزد برنامه تحولی مبتنی بر سند آمایش استان و در 10 محور اولیه تعریف و جلسات متعددی ذیل مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت؛ با حضور اکثر ذینفعان برگزار شد.

وی با بیان اینکه برنامه مذکور، برنامه عملیاتی و مورد اهتمام استان در سال 1401 است، اظهار کرد: اجرای محورهای این برنامه تحولی زمینه ساز ایجاد یزد نوین و تحول جدید در توسعه، تعالی و پیشرفت یزد خواهد بود.

استاندار در ادامه از تدوین محورهای فاز دوم برنامه تحولی استان، همزمان با پیگیری و اجرای محورهای فاز اول این برنامه خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد یزد نوین با اجرای برنامه تحولی مبتنی بر سند آمایش

ایجاد یزد نوین با اجرای برنامه تحولی مبتنی بر سند آمایش