مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 09:472022-04-06اقتصادي

یک مرکز عرضه مواد خام دامی در شهرستان بویراحمد پلمب شد


یاسوج_ رییس اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد از پلمب یک مرکز عرضه مواد خام دامی در این شهرستان و جلوگیری از فعالیت آن خبر داد.

- ، علی رویین تن افزود: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی در ماه مبارک رمضان، گشت مشترک دامپزشکی با تعزیرات، مرکز بهداشت و بسیج اصناف در سطح شهر یاسوج برقرار شد که یکی از واحدهای عرضه مواد خام دامی علی رغم تذکرات قبلی کارشناسان این اداره، به علت تکرار تخلفات بهداشتی، پس از کسب دستور مقام قضایی پلمب شد.

رویین تن ابراز داشت: در این راستا مقدار 83 کیلوگرم مرغ تاریخ منقضی و تعداد یک لاشه گوسفندی به دلیل کشتار غیرمجاز کشف و معدوم سازی شد.

وی با اشاره به فرهنگ سازی و آموزش همگانی توسط کارشناسان اداره شهرستان بویراحمد گفت: حفظ سلامت مواد خام دامی مورد عرضه در شهرستان خط قرمز بازرسان اداره بوده و برخورد با عاملین عرضه غیربهداشتی مواد خام دامی به طور مستمر ادامه دارد.

رویین تن تصریح کرد: از کلیه شهروندان محترم تقاضامندیم کلیه فرآورده های خام دامی از جمله گوشت قرمز و سفید خود را از مراکز دارای پروانه بهداشتی و تحت نظارت دامپزشکی خریداری کرده و هرگونه مورد غیر بهداشتی را در اسرع وقت به اداره دامپزشکی شهرستان و یا سامانه 1512 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مرکز عرضه مواد خام دامی در شهرستان بویراحمد پلمب شد

یک مرکز عرضه مواد خام دامی در شهرستان بویراحمد پلمب شد