مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 09:522022-04-06اقتصادي

صید برخی آبزیان در آبهای هرمزگان ممنوع شد


شیلات هرمزگان صید برخی از آبزیان را در خلیج فارس و محدوده آب های هرمزگان ممنوع اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، عبدالرسول دریایی مدیرکل شیلات هرمزگان امروز گفت: براساس تقویم ممنوعیت صید، صید ماهی حلوا سیاه و شوریده از اول اردیبهشت ماه تا پایان خردادماه 1401 در آب های خلیج فارس و دریای عمان ممنوع اعلام شده است.

وی افزود: با توجه به تغییرات آب وهوایی و اقلیمی و همچنین اظهار نظر جامعه صیادی، زمان ممنوعیت صید ماهی حلوا سفید نیز در چند سال اخیر به 15 فروردین تا پایان اردیبهشت ماه تغییر یافته است.

مدیرکل شیلات هرمزگان، زمان ممنوعیت صید میش ماهیان در آب های استان را نیز از 15 مردادماه تا پایان شهریورماه سالجاری اعلام کرد.

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: ممنوعیت صید هامور ماهیان نیز از اول فروردین آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ماه در آب های هرمزگان ادامه دارد.

دریایی با بیان اینکه ممنوعیت صید به روش مشتا نیز از 16 فرودین تا پایان اردیبهشت ماه است، افزود: صید میگو نیز در هرمزگان در تمام طول سال به جز فصل صید میگو (حدود اوایل مهر تا پایان آبانماه) ممنوع است.

وی گفت: هرگونه صید، خرید، فروش، حمل و نگهداری آبزیان در زمان ممنوعیت صید، جرم محسوب می شود و از طریق مراجع قضایی قابل پیگرد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید برخی آبزیان در آبهای هرمزگان ممنوع شد

صید برخی آبزیان در آبهای هرمزگان ممنوع شد