مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-06اقتصادي

نذرخون به شبهای قدر موکول نشود/افزایش 23 درصدی ذخایر خون کشور


مدیرعامل سازمان انتقال خون از افزایش 23 درصدی ذخایر خون کشور خبر داد و از مردم خواست تا نذر خون را به شبهای قدر موکول نکنند چرا که در این شبها مراکز اهداء خون پاسخگوی حجم مراجعات نیستند.

- قم-مدیرعامل سازمان انتقال خون از افزایش 23 درصدی ذخایر خون کشور خبر داد و از مردم خواست به دلیل حجم بالای مراجعات، نذر خون را به شب های قدر موکول نکنند.

مصطفی جمالی شامگاه سه شنبه در حاشیه بازدید خود از مرکز اهدا خون میدان روح الله قم در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: نذر خون از زیباترین نذرها است و در این عمل خداپسندانه جان سه نفر را می توان نجات داد.

وی با بیان اینکه در طول سال همواره به خون نیاز است افزود: عمل های جراحی به صورت مستمر در مراکز درمانی کشور صورت می گیرد و کسانی که نیت اهدا خون و کمک به بیماران را دارند؛ نباید این امر را فقط به ایام خاص مثل شب های قدر موکول کنند.

جمالی ادامه داد: در شب های قدر شاهد افزایش مراجعه کننده ها به مراکز اهدای خون خواهیم بود که در این صورت ممکن است ظرفیت مراکز اهدای خون پاسخگوی حجم مراجعات نباشد به همین دلیل از مردم درخواست داریم که در طول سال و همچنین در همین روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان نسبت به اهدا خون اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذرخون به شبهای قدر موکول نشود/افزایش 23 درصدی ذخایر خون کشور

نذرخون به شبهای قدر موکول نشود/افزایش 23 درصدی ذخایر خون کشور