مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-06بين الملل

نوری المالکی: مخالف انتخابات زودهنگام یا انحلال پارلمان هستیم


رییس ائتلاف دوله القانون عراق ضمن اعلام مخالفت صریح با انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام درباره دخالت خارجی در روند سیاسی کشورش توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، نوری المالکی رییس ائتلاف دوله القانون عراق طی یک گفت وگوی تلویزیونی درباره تشکیل دولت اضطراری ، پیامدهای استعفای عادل عبدالمهدی نخست وزیر سابق عراق و فحوای درخواست چارچوب هماهنگی از ایران و اختلافات میان چارچوب هماهنگی و ائتلاف سه جانبه الصدر، بارزانی و الحلبوسی  توضیح داد.

به نوشته وبگاه المسله ، وی در خصوص اختلافات میان کمیته هماهنگی شیعیان عراق موسوم به الاطار التنسیقی (چارچوب هماهنگی) و ائتلاف سه جانبه الصدر، بارزانی و الحلبوسی توضیح داد که این اختلافات دارای دو جنبه داخلی و خارجی هستند.

المالکی تصریح کرد: از ایرانی ها خواستیم که در این موضوع دخالت نکنند و دخالت هم نکردند تا این که آمدند و عکس های دیدار محمد الحلبوسی و خمیس الخنجر با رییس جمهوری ترکیه را نشانمان دادند .

وی تاکید کرد: آماده ایم که به دخالت های خارجی پایان دهیم به شرطی که ائتلاف سه جانبه نیز به آن پایان دهد .

رییس ائتلاف دوله القانون در خصوص تاکید بر تشکیل دولت برخاسته از فراکسیون بزرگتر به تجربه نخست وزیری عادل عبدالمهدی اشاره کرد و گفت: دولت عادل عبدالمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری المالکی: مخالف انتخابات زودهنگام یا انحلال پارلمان هستیم

نوری المالکی: مخالف انتخابات زودهنگام یا انحلال پارلمان هستیم