مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-06اقتصادي

سپرده گذاری 4 میلیارد تومانی خیران در صندوق امداد ولایت کرمان


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از سپرده گذاری بیش از 4 میلیارد تومانی خیران در صندوق امداد ولایت کمیته امداد استان کرمان طی سال گذشته خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از سپرده گذاری بیش از 4 میلیارد تومانی خیران در صندوق امداد ولایت کمیته امداد استان کرمان طی سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: این سپرده گذاری باعث تسهیل در پرداخت تسهیلات به مددجویان و نیازمندان شده است.

وی مشارکت خیران در افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت را زمینه ای در تسریع خدمت رسانی به نیازمندان برشمرد و افزود: این صندوق در زمینه های اشتغال، کارگشایی، تحصیلی، درمانی، جهیزیه و حوزه عمرانی به نیازمندان وام های قرض الحسنه پرداخت می کند.

صادقی با دعوت از خیران و نیکوکاران برای سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت باهدف کمک به نیازمندان گفت: خیرانی که در این صندوق سپرده گذاری می کنند، می توانند افراد نیازمند را برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه معرفی کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمان طی سال گذشته 13 هزار و 994 فقره تسهیلات به ارزش 183 میلیارد و 621 میلیون تومان به مددجویان و اقشار نیازمند پرداخت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپرده گذاری 4 میلیارد تومانی خیران در صندوق امداد ولایت کرمان

سپرده گذاری 4 میلیارد تومانی خیران در صندوق امداد ولایت کرمان