مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:072022-04-06دانش

700 دانشجوی عمومی دانشکده داروسازی مشهد موظف به حضور در کلاس های آموزشی شدند


رییس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانشجویان تحصیلات تکمیلی قبل از اعلام رسمی معاونت بهداشتی مبنی بر حضوری شدن کلاس های آموزشی آموزش های خود را طبق روال عادی دریافت می کردند اما 700 دانشجوی عمومی این دانشکده بعد از اعلام رسمی برای حضوری .

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانشجویان تحصیلات تکمیلی قبل از اعلام رسمی معاونت بهداشتی مبنی بر حضوری شدن کلاس های آموزشی آموزش های خود را طبق روال عادی دریافت می کردند اما 700 دانشجوی عمومی این دانشکده بعد از اعلام رسمی برای حضوری شدن کلاس های آموزشی موظف به حضور هستند.

دکتر بی بی مرجان رضوی با اشاره به اینکه 170 نفر دانشجوی تحصیلات تکمیلی قبل از اعلام رسمی به دلیل اهمیت آموزش برای این افراد به صورت حضوری در کلاس های آموزشی شرکت می کردند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام کلاس های آموزشی، کارگاه ها، آزمایشگاه ها و داروخانه های آموزشی به شکل حضوری برگزار می شود و برنامه ریزی لازم برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی نیز انجام شده است.

وی بیان کرد: برنامه های داروخانه های آموزشی نیز به صورت حضوری ارائه می شود و مواد ضدعفونی کننده در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 دانشجوی عمومی دانشکده داروسازی مشهد موظف به حضور در کلاس های آموزشی شدند

700 دانشجوی عمومی دانشکده داروسازی مشهد موظف به حضور در کلاس های آموزشی شدند