مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:122022-04-06سياسي

اقدام تروریستی در حرم رضوی اوج رذالت دشمنان را بیش از پیش برملاساخت


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای در محکومیت اقدام تروریستی اخیر در حرم رضوی تاکید کرد: این اقدام تروریستی و تکفیری اوج زبونی و رذالت دشمنان دین و میهن را در مواجهه با انقلاب اسلامی ایران و فرزندان غیور حوزه های علمیه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت اقدام تروریستی اخیر به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون جنایت کوردلانه مزدوران تفکر تکفیر در حریم مقدس رضوی در ماه مبارک رمضان که منجر به شهادت ومجروح شدن فعالان حوزوی عرصه جهاد وتبلیغ گردید، قلب ملت شریف ایران را جریحه دار کرد.

   این اقدام تروریستی و تکفیری اوج زبونی و رذالت دشمنان دین و میهن را در مواجهه با انقلاب اسلامی ایران و فرزندان غیور حوزه های علمیه، بیش از پیش برملا ساخت.

ضروری است این جنایت سبعانه ازطرف مسئولان قضایی و امنیتی قاطعانه و در اسرع وقت پیگیری شود و عاملان منحرف این جنایت به اشد مجازات برسند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،شهادت آن فاضل مجاهد را به ملت شجاع ایران، روحانیت غیور و انقلابی و خانواده آن شهید ارجمند، تسلیت عرض می نماید و سلامتی کامل را برای مجروحین این جنایت از خداوند متعال مسألت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام تروریستی در حرم رضوی اوج رذالت دشمنان را بیش از پیش برملاساخت

اقدام تروریستی در حرم رضوی اوج رذالت دشمنان را بیش از پیش برملاساخت