مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:122022-04-06اقتصادي

شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری استانها با طرح آمایش


با طرح آمایش سرمایه گذاری استانی و شهرستانی می توان ظرفیت های استان و امکان توسعه و سرمایه گذاری را شناسایی و بررسی کرد.

- اظهار کرد: طرح آمایش سرمایه گذاری استانی و شهرستانی که از سوی وزارت صمت پیگیری می شود، منتج به جمع آوری اطلاعات لازم شده و از این طریق می توان ظرفیت های استان و امکان توسعه و سرمایه گذاری را شناسایی و بررسی کرد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس همچنین درباره نشست مجمع نمایندگان کرمان با وزیر صمت با محوریت طرح آمایش تصریح کرد: با توضیحاتی که از سوی وزیر صمت ارائه شد این جلسه یک پیش زمینه ای برای تهیه سند آمایش صنعت، معدن و تجارت در همه نقاط کشور بود که باید در همه استان ها این برنامه تدوین شود تا شاهد شکل گیری سند کاملی باشیم تا از این طریق چشم انداز کلی را در این حیطه ترسیم کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از وزارتخانه های استراتژیک ما وزارت صنعت، معدن و تجارت است و امروز عمده مسائل مردم و کالاهای اساسی ما در حوزه صمت است از این رو بسترها و زیرساخت هایی که در این زمینه وزارت صمت می تواند تهیه کند در امیدواری و رضایت مردم مؤثر است.

وی با بیان اینکه مجلس از اقدامات وزارت صمت حمایت می کند اظهار کرد: مجلس از عملکرد وزارت صمت رضایت دارد و از عملکرد وزیر صنعت نیز رضایت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری استانها با طرح آمایش

شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری استانها با طرح آمایش