مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:172022-04-06اقتصادي

87 درصد متقاضیان سال گذشته «وام ازدواجشان» را دریافت کردند


معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه درسال گذشته به طور متوسط 87 درصد متقاضیان وام ازدواج موفق به دریافت این تسهیلات شده اند، - 87 درصد متقاضیان سال گذشته وام ازدواجشان را دریافت کردند معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه درسال گذشته به طور متوسط 87 درصد متقاضیان وام ازدواج موفق به دریافت این تسهیلات شده اند، گفت که بانک های عامل در استان یزد و بوشهر بهترین عملکرد و بانک های عامل در خراسان شمالی و کهگیلویه و بویراحمد بدترین عملکرد را در پرداخت وام ازدواج طی سال گذشته داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید یامین پور در صفحه توییتر خود نوشت: ‏در سال 1400، 924144 نفر به مبلغ بیش از 80هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه به طور متوسط 87 درصد متقاضیان وام را دریافت کرده اند، ادامه داد: بهترین عملکرد بانک های عامل در یزد و بوشهر (94 درصد) و بدترین عملکرد بانک های عامل در خراسان شمالی و کهگیلویه و بویراحمد (زیر 80 درصد) بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در سال 1400 به منظور کاهش سن ازدواج برای زوج های زیر 25 سال (مردان) و زوجه های زیر 23 سال (زنان) واجد شرایط دریافت وام ازدواج، 100 میلیون تومان و برای سایر زوجین 70 میلیون تومان بود که این مبلغ برای سال جاری با تصویب مجلس شورای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

87 درصد متقاضیان سال گذشته «وام ازدواجشان» را دریافت کردند

87 درصد متقاضیان سال گذشته «وام ازدواجشان» را دریافت کردند