مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:172022-04-06سياسي

نوبخت: استفاده از ظرفیت مردمی برای رویداد 2022


فرماندار ساری با اعلام اینکه ساری و مازندران ظرفیت بسیار مناسبی در حوزه گردشگری دارد،گفت: از ظرفیت مردم هم باید در این رویداد به صورت مناسب استفاده شود و برای هر روز برگزاری این رویداد برنامه داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت فرماندار ساری که از سوی استاندار مازندران به عنوان جانشین و رییس هماهنگی کمیته های اجرایی رویداد بین المللی 2022 ساری منصوب شد، صبح امروز در جلسه هماهنگی رویداد بین المللی گردشگری ساری 2022 اظهار کرد: برنامه های هماهنگی برگزاری این رویداد باید به صورت روزانه پیگیری شود.

وی گفت: اقداماتی که از منظر ملی و بین المللی تعریف شده در کمیته های تعریف شده باید مورد بررسی قرار گیرد.

رییس شورای هماهنگی کمیته های اجرایی رویداد 2022 افزود: باید مدنظر داشته باشیم که ارتباط بسیار مناسب سیاسی، فرهنگی با کشورهای عضو انجام شود.

وی با اعلام اینکه تبادلات حوزه اقتصادی یکی از اهداف رویداد 2022 باید باشد، گفت: باید برنامه ریزی شود که زمینه شکوفایی اقتصادی بعد از این رویداد ایجاد شود.

نوبخت با اعلام اینکه ساری و مازندران ظرفیت بسیار مناسبی در حوزه گردشگری دارد،اظهار کرد: از ظرفیت مردم هم باید در این رویداد به صورت مناسب استفاده شود و برای هر روز برگزاری این رویداد برنامه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت: استفاده از ظرفیت مردمی برای رویداد 2022

نوبخت: استفاده از ظرفیت مردمی برای رویداد 2022