مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:272022-04-06فرهنگي

روایت علیخانی از گذر از «ماه عسل» و رسیدن به «عصر جدید» و «جوکر»


احسان علیخانی با یادی از برنامه «ماه عسل» خود که پنج سال از آخرین پخش آن می گذرد، می گوید: پنج سال است که از «ماه عسل» استعفا داده ام.

این روزها با دوستانم برایتان «عصر جدید» و «جوکر» می سازم و خوشحالم که با «جوکر» می توانم گاهی بخندانم و با «عصر جدید»، - روایت علیخانی از گذر از ماه عسل و رسیدن به عصر جدید و جوکر احسان علیخانی با یادی از برنامه ماه عسل خود که پنج سال از آخرین پخش آن می گذرد، می گوید: پنج سال است که از ماه عسل استعفا داده ام.

این روزها با دوستانم برایتان عصر جدید و جوکر می سازم و خوشحالم که با جوکر می توانم گاهی بخندانم و با عصر جدید ، گاهی، هیجان زده تان کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مجری با اشاره به ساخت برنامه ماه عسل در طول سال های گذشته، یادآور شده است: سال ها ماه رمضان، ماه عسل ساختم، ولی پنج سال شد که استعفا دادم و خداحافظی کردم.

دلایل حرفه ای اش زیاد است که طرحش بماند برای روزگاری.

ولی شاید یکی از دلایل شخصی برای این تصمیم، احساس مسئولیت شدید برای خودم بود و ناراحتی از تصویر عجیب و غیرواقعی که تعدادی در ذهنشون از من ساخته بودن و توقع غیرمنطقی که از من داشتند که خیلی برایم آزاردهنده بود، برای همین احساس کردم یا باید دیوانه بازی هایم را انتخاب کنم یا ادامه ماه عسل، و چون دیدم قرار است یک بار عمر کنم، دیوانه بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت علیخانی از گذر از «ماه عسل» و رسیدن به «عصر جدید» و «جوکر»

روایت علیخانی از گذر از «ماه عسل» و رسیدن به «عصر جدید» و «جوکر»