مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:372022-04-06بين الملل

در واکنش به حوادث بوچا؛ چین: اتهامات درباره بوچا باید ثابت شود


چین نخستین واکنش رسمی خود را درباره گزارش ها و تصاویر مربوط به کشته شدن غیرنظامیان در بوچا، واقع در اوکراین ابزار داشت و نماینده پکن در سازمان ملل آن را بسیار نگران کننده توصیف کرد.

- در واکنش به حوادث بوچا؛ چین: اتهامات درباره بوچا باید ثابت شود چین نخستین واکنش رسمی خود را درباره گزارش ها و تصاویر مربوط به کشته شدن غیرنظامیان در بوچا، واقع در اوکراین ابزار داشت و نماینده پکن در سازمان ملل آن را "بسیار نگران کننده" توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ژانگ جون سفیر چین در سازمان ملل در نشست روز سه شنبه شورای امنیت با بیان اینکه غیرنظامیان را نباید در درگیری های مسلحانه هدف قرار داد، تاکید کرد: اتهامات مطرح شده مربوط به کشته شدن بوچا باید بر اساس حقایق باشند.

وی همچنین ادامه داد: گزارش ها و تصاویر مربوط به کشته شدن غیرنظامیان در بوچا بسیار نگران کننده هستند و دلایل و شرایط ویژه و خاص این رویداد باید مشخص شود.

هرگونه اتهام زنی باید بر اساس حقایق باشد و تمامی طرف های درگیر باید خویشتنداری کرده و از اتهام زنی های بی پایه و اساس تا زمان نتیجه گیری بپرهیزند.

ژانگ همچنین بر درخواست چین برای توقف اثرات سوء جنگ اوکراین تاکید کرده و در جلسه شورای امنیت گفت که تحریم های روسیه پیشتر بر تجارت جهانی، انرژی، تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در واکنش به حوادث بوچا؛ چین: اتهامات درباره بوچا باید ثابت شود

در واکنش به حوادث بوچا؛ چین: اتهامات درباره بوچا باید ثابت شود