مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:422022-04-06ورزشي

مدیر منطقه تاریخی یزد: زیباسازی بافت تاریخی و جهانی مختص نوروز نیست


مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که 80 درصد پروژه های عمرانی منطقه بافت تاریخی درسال 1400 به بهره برداری رسید، گفت: افتتاح پروژه های جدید منطقه بافت تاریخی تا پایان اردیبهشت انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، علیرضا نقوی دقایقی پیش در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و درباره فعالیت های عمرانی سال 1400 در شهرداری منطقه بافت تاریخی شهر یزد اظهار کرد: بیش از 80 درصد پروژه ها بهره برداری و مراسم افتتاحیه آنها برگزار شد.

وی افزود: پروژه های شاخص ما در حوزه بهسازی و زیباسازی و کف سازی و بدنه سازی ها انجام شد و سعی کردیم عدالت در محله های بافت تاریخی رعایت شود.

مدیر منطقه بافت تاریخی یزد گفت: معتقدیم که این پروژه ها کافی نبوده و در سال جدید پروژه های عمرانی جدیدی خواهیم داشت.

نقوی همچنین با اشاره به پروژه های شاخص منطقه بافت تاریخی در سال 1400  از مجموعه ورزشی شهدای چهارمنار، بوستان خانواده، فضاسازی و محوطه سازی محله خرمشاد و کوچه بیوک، زندان اسکندر و بقعه دوازده امام یاد و تصریح کرد: انشاالله شهروندان بتوانند بهره برداری خوبی از این فضاها داشته باشند.

وی در ادامه به پروژه های جدید که در اسفند ماه آغاز شدند اشاره کرد و گفت: منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد تا پایان اردیبهشت ماه 1401 شاهد افتتاح پروژه های جدید خواهد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر منطقه تاریخی یزد: زیباسازی بافت تاریخی و جهانی مختص نوروز نیست

مدیر منطقه تاریخی یزد: زیباسازی بافت تاریخی و جهانی مختص نوروز نیست