مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:422022-04-06حوادث

کاهش 6 درصدی سرقت در در خراسان جنوبی


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کاهش 6 درصدی سرقت ها در استان طی تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: سرقت هایی که در ایام وجود داشت بیشتر مربوط به اماکن عمومی و ساختمان های نیمه کاره بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، ناصر فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: طی تعطیلات نوروز 1401 اقدامات بسیاری ارزنده ای توسط بخش های مختلف نیروی انتظامی استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به افزایش ترددهای جاده ای در ایام نوروز، گفت: امسال بعد از دو سال مردم توانستند مسافرت کنند و به همین سبب شاهد افزایش ترددها در سطح کشور و استان بودیم به طوری که در چند روز اول تعطیلات خراسان جنوبی، سومین استان از لحاظ تردد خودروها بود.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی یادآور شد: هر چند در کنترل جاده ها خودروها به صورت زنجیروار حرکت می کردند اما خوشبختامه توانستیم شاهد کاهش فوتی های ناشی از حوادث جاده ای در استان نسبت به سال گذشته باشیم و همچنین کاهش فوتی های جاده ای در این ایام که هشت نفر بوده نسبت به 10 سال گذشته در استان بی سابقه بوده است.

فرشید ادامه داد: امسال با به کارگیری تمام توان پلیس راه، راهور، رده های نظارتی و ستادی نیروی انتظامی استان قریب بر 20 نفر در جاده ها کمتر فوتی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 6 درصدی سرقت در در خراسان جنوبی

کاهش 6 درصدی سرقت در در خراسان جنوبی