مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:472022-04-06سياسي

آزادسازی بیش از 22 هکتار زمین راکد صنعتی در اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمد اهلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی برگزاری جلسات هیات حل اختلاف و داوری، بیش از 22 هکتار زمین راکد صنعتی در اردبیل آزادسازی شد.

وی افزود: هدف از برگزاری جلسات هیات حل اختلاف و داوری که با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و طرف های قرارداد برگزار می شود، رسیدگی به وضعیت قراردادهای راکد است تا در صورتی که زمینی از سوی سرمایه گذار بلاتکلیف مانده و به صورت راکد رها گشته، تعیین تکلیف شده و اراضی به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: در صورت عدم آزادسازی این اراضی راکد، با گذشت زمان دیگر زمینی در شهرک های صنعتی وجود نخواهد داشت تا به سرمایه گذاران واقعی ارائه شود و شهرک های صنعتی، جولانگاه دلالان و سفته بازان خواهد شد.

بررسی 130 قرارداد راکد در سال 1400 اهلی ادامه داد: خوشبختانه در سال گذشته، 5 جلسه هیات حل اختلاف و داوری در شرکت شهرک های صنعتی برگزار شد که در این جلسات، تعداد 130 قرارداد راکد مورد بررسی قرار گرفت.

وی تشریح کرد: این بررسی ها به فسخ و آزادسازی 22 هکتار زمین صنعتی منجر و به تعدادی از قراردادها نیز مهلت دوباره برای اجرای طرح صنعتی داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی بیش از 22 هکتار زمین راکد صنعتی در اردبیل

آزادسازی بیش از 22 هکتار زمین راکد صنعتی در اردبیل