مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-06سياسي

80 درصد کلاهبرداری ها در پلتفرم های خارجی انجام می شود


عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس با اشاره به نابسامانی های فضای مجازی گفت: بر اساس اعلام پلیس فتا بیش از 80 درصد کلاهبرداری ها در بستر پلتفرم های خارجی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در نطق میان دستور با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و 4+1 خطاب به دولت و رییس جمهور اظهار داشت: در این مذاکرات در حال مذاکره با شیطان بزرگ هستید که اگر ذره ای غفلت کنید شما را نابود می کند.

وی افزود: راهبرد رهبر معظم انقلاب در خصوص مذاکرات کاملا مشخص است که شامل رفع کامل هم تحریم ها و راستی آزمایی آن می شود و قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها نیز همین را مورد تاکید قرار داده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: به تیم مذاکره کننده و شورای عالی امنیت ملی بفرمایید که مبادا از فرمان رهبری انقلاب به عنوان نایب امام زمان(عج) سرپیچی کنند که به ذلت دنیا و آخرت می افتند، کما اینکه دولت قبل دچار این وضعیت شد و دولت عبرت نام گرفت.

علیزاده ادامه داد: ندادن تضمین مؤثر و فرار از مسأله راستی آزمایی و حتی راه ندادن یک خواننده به آمریکا به بهانه اینکه 30 سال قبل خدمت سربازی اش را در سپاه گذرانده، همگی گواه این است که آمریکا بنای کاهش تنش را ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد کلاهبرداری ها در پلتفرم های خارجی انجام می شود

80 درصد کلاهبرداری ها در پلتفرم های خارجی انجام می شود