مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:122022-04-06اقتصادي

توافق نشود، طلا وارد کانال یک میلیون و 500 هزار تومان می شود


رییس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه معتقد است، اگر امسال توفیقاتی در زمینه مذاکرات برجام صورت نگیرد، این امکان که قیمت طلا وارد کانال یک میلیون و 500 هزار تومان بشود، - ایسنا/کرمانشاه رییس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه معتقد است، اگر امسال توفیقاتی در زمینه مذاکرات برجام صورت نگیرد، این امکان که قیمت طلا وارد کانال یک میلیون و 500 هزار تومان بشود، وجود دارد.

محمد سعید جعفری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به چشم انداز قیمت طلا در سال جاری، گفت: قیمت طلا به صورت مستقیم از مذاکرات و نرخ ارز اثر می پذیرد.

وی از دو سناریو که پیش روی قیمت طلا وجود دارد یاد کرد و افزود: اگر مذاکرات به نتیجه برسد، قیمت طلا به صورت موقتی و متاثر از جو روانی مقداری کاهشی خواهد شد که البته کاهش آن چشمگیر نیست.

رییس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه از ثبات دو ساله قیمت طلا یاد کرد و ادامه داد: در شرایطی که بسیاری از کالاها از خودرو تا لوازم خانگی و.

در این دو سال حتی تا سه برابر هم افزایش قیمت داشته اند، اما قیمت طلا افزایش چشمگیری نداشته و از همین رو بعید به نظر می رسد که حتی در صورت توافق، قیمت آن کاهشی شود.

جعفری خاطرنشان کرد: به علاوه قیمتی که اکنون طلا دارد هم بر اساس نرخ ارز و هم نرخ جهانی طلا، قیمتی واقعی و بدون حباب است که احتمال کاهش زیاد آن بعید به نظر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق نشود، طلا وارد کانال یک میلیون و 500 هزار تومان می شود

توافق نشود، طلا وارد کانال یک میلیون و 500 هزار تومان می شود