مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:122022-04-06اجتماعي

لزوم برخورد قاطع با تخلفات زیست محیطی در کهک


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم بر لزوم تلاش باید برای حفظ کاربری باغات کهک تاکید کرد و گفت: تعامل میان دستگاه های اجرایی و نظارتی در کهک بسیار مهم است و باید از تخلفات زیست محیطی در منطقه با قاطعیت جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، سید رضا موسوی مشکینی در دیدار با فرماندار شهرستان کهک اظهار داشت: این شهرستان در هر دو حوزه محیط زیست طبیعی و انسانی دارای ظرفیت های بسیار چشمگیری است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

  وی با بیان اینکه با توجه به حضور گسترده گردشگران در شهرستان کهک، توسعه صنعتی، خدماتی و گردشگری در این منطقه باید متناسب با شرایط زیستی و وضعیت اقلیمی آن باشد، خاطرنشان کرد: قطعا باید برای عدم استقرار صنایع آلاینده و توسعه صنعت پاک و سبز در کهک برنامه ریزی کنیم.

  مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به طرح توسعه شهرک صنعتی سیرو، بر ضرورت ساماندهی چاه های ذغال صرم تأکید کرد و گفت: فعالان تولید ذغال در این منطقه باید به دنبال راه اندازی واحدهای صنعتی بدون آلایندگی در شهرک های تخصصی مربوطه باشند.

  وی لزوم توجه بیشتر به مدیریت پسماندها و نخاله های ساختمانی شهرستان کهک را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: باید جانمایی مناسبی برای تخلیه پسماندهای شهرها و روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد قاطع با تخلفات زیست محیطی در کهک

لزوم برخورد قاطع با تخلفات زیست محیطی در کهک