مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-06اقتصادي

تاکید استاندار بر استفاده بهینه از مرزهای سیستان و بلوچستان


مرز نقطه مثبتی برای انجام تبادلات مرزی است و ما توانسته ایم 18 درصد صادرات را از مبادی مرزی استان افزایش دهیم که البته جای کار بیشتری دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مرز نقطه مثبتی برای انجام تبادلات مرزی است و ما توانسته ایم 18 درصد صادرات را از مبادی مرزی استان افزایش دهیم که البته جای کار بیشتری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حسین مدرس خیابانی در کارگروه ویژه مرز و شورای ساماندهی مبادلات مرزی سیستان و بلوچستان افزود: اقتصاد مرزی و استفاده از ظرفیت مرزها یک امتیاز اقتصادی به روز است و مرز از جنس موضوعات نَقدِ این استان بوده که می توانیم از آن استفاده کنیم.

استاندار گفت: با تلاش همه نیروهای متولی تامین نظم و امنیت در ایام نوروز، بهترین شرایط امنیتی در استان رقم خورد که جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: ما رتبه سی ام در حوزه آمار تصادفات را در کشور دارا هستیم که به نسبت سایر استان ها در جایگاه خیلی خوبی قرار داریم که با تلاش کارکنان پلیس راه و نیروی انتظامی و سایر دستگاه های متولی توانسته ایم کمترین آمار تصادفات را به سیستان و بلوچستان اختصاص دهیم این در حالیست که به دلیل عدم وجود بزرگراه و جاده های یک طرفه، شدت تصادفات استان بسیار زیاد و از نوع رخ به رخ بوده که همین موضوع باعث شده بالاترین میزان تصادف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار بر استفاده بهینه از مرزهای سیستان و بلوچستان

تاکید استاندار بر استفاده بهینه از مرزهای سیستان و بلوچستان