مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-06بين الملل

ایزدی: شکاف عمیق سیاسی، مانع تصمیم گیری برجامی آمریکایی ها است


بررسی موضع گیری های اخیر جریان های سیاسی آمریکا درقبال احیای توافق هسته ای گویای این نکته است که دولت بایدن از توان کافی برای تصمیم گیری در این حوزه برخوردار نیست و شکاف های عمیق در ساختار حاکمیتی مانع تصمیم گیری آمریکایی هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، در شرایطی که مذاکرات در وین با هدف لغو تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران از 20اسفندماه سال گذشته متوقف مانده و حصول توافق میان طرفین معطل تصمیم گیری سیاسی آمریکاست، اما به نظر می رسد واشنگتن همچنان در حال گام برداشتن در مسیر فرافکنی است؛ رویکردی که به اذعان کارشناسان بیش از هر چیز ناشی از اختلاف های داخلی برآمده از ساختار حاکمیتی این کشور است.

بررسی موضع گیری های اخیر جریان های سیاسی آمریکا در قبال احیای توافق هسته ای سال2015 گویای این نکته است که دولت بایدن از توان کافی برای تصمیم گیری در این حوزه برخوردار نیست و با مقصرنمایی ایران، می کوشد توپ مذاکرات هسته ای را به زمین جمهوری اسلامی بیندازد.

برهمین اساس هم بود که در روزهای اخیر محافل سیاسی و رسانه ای غربی تلاش ویژه ای را به کار گرفتند تا تأکید ایران بر رفع تحریم های غیرقانونی علیه سپاه پاسداران را اصلی ترین مانع موجود در راه احیای برجام تلقی کنند؛ رویکردی که بیش از هر چیز نشان دهنده شکاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایزدی: شکاف عمیق سیاسی، مانع تصمیم گیری برجامی آمریکایی ها است

ایزدی: شکاف عمیق سیاسی، مانع تصمیم گیری برجامی آمریکایی ها است