مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:422022-04-06سياسي

برگزاری جلسه های خانگی قرآن لبیک به فرمایش رهبری است


عضو شورای مردمی جلسات خانگی قرآن گفت: پویش مردمی ستاره های زمین در ماه مبارک رمضان یک حرکت مردمی و لبیک به فرمایش رهبری در تاکید به انس با قرآن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی در نشست خبری پویش سراسری ستاره های زمین ( ترویج جلسات خانگی قرآن کریم) که در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد با بیان اینکه چندسالی است که نسبت به احیای جلسه های خانگی قرآن نهضتی آغاز شده است اظهار کرد: به ویژه بعد از تاکید رهبری در سال 1398 در دیدار با قاریان و حافظان بود که ایشان بیان داشتند که باید دوره های خانگی قرآن احیا شود.

به گفته وی ماه مبارک رمضان بهار قرآن و بهترین فرصت برای ترویج جلسه های خانگی قرآن است.

حسینی با اشاره به جایگاه والای تلاوت قرآن در خانه و مساجد گفت: در سنت نبوی و اسلامی این تعبیر وجود دارد که نَوّرُوا بُیُوتَکُمْ بِتِلَاوَهِ الْقُرْآن: با تلاوت قرآن خانه هایتان را روشن کنید و پیامبر نیز فرمودند کاری که یهود و نصارا با خانه های خود انجام دادند و کتاب مقدس و آیین های مذهبی را در کلیساها برپا کردند، انجام ندهید و خانه هایتان را با نور قرآن احیا کنید.

عضو شورای مردمی جلسات خانگی قرآن ادامه داد: اهتمام به قرآن خوانی در مساجد یکی از مهمترین موضوعات است، یکی از فلسفه های به وجود آمدن مساجد بحث قرآن بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه های خانگی قرآن لبیک به فرمایش رهبری است

برگزاری جلسه های خانگی قرآن لبیک به فرمایش رهبری است