مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:422022-04-06سياسي

صعود 50 هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز در اردیبهشت1401


فرماندار سرپل ذهاب از صعود 50 هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز در اردیبهشت1401 بعد از وقفه 2 ساله در برگزاری مراسم یادواره عملیات غرورآفرین بازی دراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، یادواره عملیات آزادسازی بازی دراز به عنوان نمادی از فرهنگ ایثار و شهادت در سرپل ذهاب و محل یادمان شهدای بازی دراز برگزار می شود.

وی ادامه داد: سرپل ذهاب امسال در ایام این عملیات غرور آفرین میزبان بیش از 50 هزار نفر از کاروان های راهیان نور و عاشقان کوی شهدا خواهد بود.

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: هفت کمیته مختلف برای برگزاری این مراسم در شهرستان سرپل ذهاب تشکیل شده که وظایف مختلفی را برعهده گرفتند.

وی افزود: در کمیته اسکان چگونگی استقبال از میهمانان و اسکان آنها تصمیماتی امروز گرفته شد.

فرزادی پور خاطرنشان کرد: بازی دراز به عنوان نمادی از دفاع مقدس و ایستادگی و مقاومت ملت سرافراز ایران اسلامی در سرپل ذهاب واقع شده که باعث افتخار است.

وی با بیان اینکه حضور گسترده رزمندگان دوران دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در یادمان شهدای بازی دراز یاد شهدای پرافتخار آزادسازی این ارتفاعات را زنده خواهد کرد، گفت: زائران کوی ایثار و شهادت پیام ایثار و از خودگذشتگی را به عنوان رهاورد این سفر به موطن خود خواهند برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود 50 هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز در اردیبهشت1401

صعود 50 هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز در اردیبهشت1401