مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:472022-04-06سياسي

نباید اجازه داد منافقان بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند


رییس جمهور با ابراز تاسف از حادثه در حرم رضوی، گفت: نباید اجازه داد منافقان با سوء استفاده از موضوعات قومی و مذهبی بین مسلمانان و مردم کشورمان با همسایگان اختلاف ایجاد کنند.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت با اشاره و اظهار تأسف از حادثه روز گذشته در حرم مطهر رضوی، این طلبه ها را خادمان واقعی مردم به ویژه قشر محروم مشهد توصیف کرد و گفت: کسانی که دشمنی کردند از جریان تکفیری بودند و نباید اجازه داد استعمارگران و منافقان با سو استفاده از موضوعات قومی و مذهبی بین مسلمانان و مردم کشورمان با همسایگان اختلاف بیندازند؛ زیرا اختلاف افکنی از روش های قدیمی استعمارگران است.

رییس جمهور در ادامه با اشاره به مشکلات ناشی از سرمازدگی محصولات برای کشاورزان تاکید کرد: زمینه کمک به کشاورزان با استمهال در بازپرداخت تسهیلات، اولویت در اعطای تسهیلات و پرداخت خسارت فراهم شود تا کشاورزان عزیز به سختی نیفتند.

وی همچنین وزارت جهاد کشاورزی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را مکلف کرد با اقدامات دانش بنیان و با پیش بینی و پیشگیری، از سرمازدگی محصولات کشاورزی جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید اجازه داد منافقان بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند

نباید اجازه داد منافقان بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند