مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-06ورزشي

تغییر ساعت برگزاری دیدارهای پرسپولیس و استقلال در جام حذفی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال و پرسپولیس در هفته بیست وچهارم لیگ برتر فوتبال، در روزهای 15 و 16 فروردین به مصاف رقبای خود رفتند که این دیدارها، - مسئول برگزاری رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور اعلام کرد، دیدارهای استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با 15 دقیقه تأخیر برگزار خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال و پرسپولیس در هفته بیست وچهارم لیگ برتر فوتبال، در روزهای 15 و 16 فروردین به مصاف رقبای خود رفتند که این دیدارها، دیرتر از سایر بازی های آن روز آغاز شد.

با اعلام امیرحسین روشنک مسئول برگزاری جام حذفی، دیدارهای سرخابی ها در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات نیز 15 دقیقه به تعویق افتاد.

به این ترتیب پرسپولیس از ساعت 20:30 روز 20 فروردین به مصاف آلومینیوم اراک می رود و استقلال از ساعت 20:30 روز 22 فروردین، مقابل نساجی مازندران صف آرایی می کند.

بیشتر بخوانید دیدار خلیج فارس - مس رفسنجان در ماهشهر برگزار می شود ورود تماشاگران به ورزشگاه ها نیز همانند دیدارهای لیگ برتر و لیگ یک، منوط به تأیید ستاد مبارزه با کرونا و شورای تأمین هر استان است و در صورت تأیید این شورا، هواداران به اندازه گنجایش 30 درصد از ورزشگاه می توانند بازی های یک چهارم نهایی جام حذفی را از نزدیک تماشا کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ساعت برگزاری دیدارهای پرسپولیس و استقلال در جام حذفی

تغییر ساعت برگزاری دیدارهای پرسپولیس و استقلال در جام حذفی