مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-06اقتصادي

پیش بینی آزادی 60 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان


در حال حاضر 60 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان در انتظار کمک خیران برای آزادی هستند.

- ایسنا/زنجان رییس ستاد دیه استان زنجان گفت: در حال حاضر 60 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان در انتظار کمک خیران برای آزادی هستند.

علاءالدین کریمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به زندانیان جرائم مالی غیرعمد سال گذشته، اظهار کرد: کل بدهی زندانیان آزاد شده 507 میلیارد و 514 میلیون و 291 میلیون ریال بود، از این مبلغ 7 میلیارد و 700 میلیون تومان توسط خیرین و بقیه نیز توسط ستاد و بخشی از مبلغ هم در قالب تسهیلات بانکی، گذشت شاکی؛ قبولی اعصار و آورده محکومان تهیه شده است.

وی در رابطه با طرح عید تا عید برای نوروز و ماه مبارک رمضان، افزود: در حال حاضر 60 زندانی جرائم غیرعمد در انتظار کمک خیران برای آزادی هستند که دو نفر از این افراد خانم هستند که هزینه آزادی یکی از آن ها در حدود 300 میلیون تومان است.

این مسئول با اشاره به اینکه کم ترین بدهی زندانیان در انتظار آزادی 15 میلیون تومان است، گفت: امیدواریم با همکاری خیران، در وهله نخست زمینه آزادی 30 زندانی را به ازای هر یک روز ماه رمضان فراهم کنیم.

رییس ستاد دیه استان زنجان با بیان اینکه به دنبال آزادی روزانه حداقل یک یا دو زندانی هستیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال هم شاهد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و البته گذشت شکات در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی آزادی 60 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان

پیش بینی آزادی 60 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان