مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-06سياسي

تولید و بازتولید ارزش های انقلاب اسلامی از معیارهای هنر انقلاب است


رییس حوزه هنری استان کردستان ضمن تشریح برنامه های هفته هنر انقلاب در استان کردستان، تولید و بازتولید ارزش های انقلاب اسلامی را از معیارهای هنر انقلابی عنوان کرد.

- ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری استان کردستان ضمن تشریح برنامه های هفته هنر انقلاب در استان کردستان، تولید و بازتولید ارزش های انقلاب اسلامی را از معیارهای هنر انقلابی عنوان کرد.

به مناسبت فرارسیدن هفته هنر انقلاب رییس حوزه هنری استان کردستان در نشستی خبری برنامه های پیش بینی شده هفته هنر انقلاب در استان کردستان را تشریح کرد.

وی در این نشست ضمن تبریک سال جدید و فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادت با اشاره به نامگذاری 20 فروردین سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی به عنوان روز هنر انقلاب اسلامی در تقویم ملی کشورگفت: هر ساله از 20 تا 26 فروردین ماه به منظور تبیین و توجه دادن جامعه به هنر انقلاب ومؤلفه های هنرمند انقلابی به مدت یک هفته به نام هفته هنر انقلاب برنامه های مختلفی در سطح کشور برگزار می گردد.

وی ادامه داد: هنر انقلابی هنری است بر گرفته از مضامین اسلامی و در آن به تعبیر رهبرمعظم انقلاب دروغ، فریب، فساد و اغوا وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و بازتولید ارزش های انقلاب اسلامی از معیارهای هنر انقلاب است

تولید و بازتولید ارزش های انقلاب اسلامی از معیارهای هنر انقلاب است