مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-06دانش

پردیس کشاورزی دانشگاه تهران پذیرای 4 هزار دانشجو خواهد بود


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج گفت: دوری دو ساله دانشجویان از دانشگاه موجب افزایش انگیزه و استقبال آنها از برنامه حضوری شدن دانشگاه ها شده است.

- ایسنا/البرز معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج گفت: دوری دو ساله دانشجویان از دانشگاه موجب افزایش انگیزه و استقبال آنها از برنامه حضوری شدن دانشگاه ها شده است.

دکتر مصطفی اویسی درخصوص حضوری شدن دانشگاه در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: بخش عمده فعالیت های پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج در قالب کلاس های عملی و آزمایشگاهی است به همین علت آموزش مجازی اهداف این دانشگاه را برآورده نمی کرد، اما با وجود تمام فراز و نشیب ها در طی دو سالی که گذشت کلاس ها را برگزار کردیم.

وی افزود: دانشگاه های تهران پیش از آنکه ستاد کرونای وزارت کشور اعلام کند تصمیم بر حضوری کردن کلاس ها داشت اما متاسفانه موج ششم بیماری کرونا مانع عملی شدن این کار شد، بر همین اساس پردیس آمادگی حضوری شدن کلاس ها را داشت و دانشجویان توانستند پس از بهتر شدن شرایط و تزریق حداقل دو دوز واکسن، از چهاردهم فروردین ماه در دانشگاه حضور پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس کشاورزی دانشگاه تهران پذیرای 4 هزار دانشجو خواهد بود

پردیس کشاورزی دانشگاه تهران پذیرای 4 هزار دانشجو خواهد بود