مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 12:422022-04-06اجتماعي

مشکل آلودگی پساب طرح های صنعتی در شهرستان «چوار» رفع می شود


مشکل آلودگی پساب طرح های صنعتی در شهرستان چوار رفع می شود.

- ، غلامرضا ابدالی ظهر امروز چهارشنبه در دیدار با فرماندار چوار اظهار داشت: شهرستان چوار به دلیل استقرار صنایع بزرگ و مادر از لحاظ پایش شاخص های زیست محیطی، به صورت جدی مورد توجه اداره کل حفاظت محیط زیست است.

وی افزود: چوار از نظر تنوع زیستی نیز از غنای قابل توجهی برخوردار بوده به نحوی که اکثر گونه های گیاهی و جانوری استان در این شهرستان قرار دارد.

ابدالی ادامه داد: زیستگاه های موجود در این منطقه، از قدیمی ترین زیستگاه های مورد حفاظت این اداره کل بوده که از میان گونه های حائز اهمیت، افعی دم عنکبوتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: پایش منابع آب، هوا و خاک چوار در دستور کار این اداره کل قرار دارد و واحدهای بزرگ مستقر در شهرستان ملزم به ایجاد ایستگاه های آنلاین برای هوا ی محیط و خروجی پساب خود شده اند.

ابدالی تصریح کرد: از بین واحدهای بزرگ مستقر در چوار، شرکت های پتروشیمی و شهرک صنعتی ایلام از نظر پساب خروجی، آلودگی هایی ایجاد می کنند که با پیگیری های انجام شده، مشکل آلودگی پساب این واحدها در حال مرتفع شدن است.

یعقوبی فرماندار چوار در این دیدار گفت: با توجه به وسعت شهرستان، وجود جنگل و مراتع حاصلخیز، رودخانه ها و استقرار صنایع بزرگ، حفاظت محیط زیست جزء اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آلودگی پساب طرح های صنعتی در شهرستان «چوار» رفع می شود

مشکل آلودگی پساب طرح های صنعتی در شهرستان «چوار» رفع می شود