مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 13:122022-04-06سياسي

فراخوان مسابقه کتابخوانی «مطالبات رهبری از بانوان» منتشر شد


کانون دانش پژوهان نخبه در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در کشور، به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقه کتابخوانی «مطالبات رهبری از بانوان» با جوایز ویژه برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس،کانون دانش پژوهان نخبه به منظور ترویج فرهنگ کتاب خوانی در کشور، به مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با جوایز ویژه کرده است.

این پویش بزرگ ملّی با همکاری مجموعه ها و دستگاه های مختلف کشور برگزار شده است.

آشنایی با کتاب از مهم ترین دغدغه های مقام معظّم رهبری(دام ظلّه) موضوع زنان است و دهه 60 در مصاحبه ای بیان کردند: آن مقداری که بنده راجع به مسائل زن در ایران در طول این ده - بیست سال رنج برده ام و ناراحت شده ام، خیلی از زنان حتّی گوشه ای از آن را نفهمیدند و ناراحت هم نبودند و این دغدغه ها باعث شده تا ایشان مدت ها پیش از پیروزی انقلاب تاکنون جلسات، اقدامات و بیانات متعددی در حوزه بانوان داشته باشند.

از همین رو، کتاب های متعدد و بسیار ارزنده ای از بیانات مقام معظم رهبری(دام ظلّه) در حوزه بانوان منتشر شده امّا از آنجایی که عموم این کتاب ها تنها به دسته بندی موضوعی فیش های بیاناتی معظّم له در حوزه بانوان پرداختند، معمولاً مورد استقبال مخاطب عامّ واقع نشده و بیشتر مورد توجّه پژوهشگران قرار گرفته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مسابقه کتابخوانی «مطالبات رهبری از بانوان» منتشر شد

فراخوان مسابقه کتابخوانی «مطالبات رهبری از بانوان» منتشر شد