مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-06اقتصادي

عملیات بزرگ تعمیرات خط انتقال آب قم آغاز شد


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب قم با اشاره به اینکه عملیات بزرگ اصلاح و تعمیرات شیرآلات خط انتقال قدیمی آب از سد 15 خرداد به قم آغاز شد، یادآور شد: - گذشت زمان باعث فرسودگی و نقص کارایی شیرهای تخلیه آب وهوای موجود بر روی این خط لوله 70 کیلومتری شده است.

مهندس حسن بختیاری با اشاره به قدمت حدود 30 ساله خط انتقال قدیمی آب 15 خرداد به قم گفت: گذشت زمان باعث فرسودگی و نقص کارایی شیرهای تخلیه آب وهوای موجود بر روی این خط لوله 70 کیلومتری شده است.

وی افزایش هدر رفت، کاهش کیفیت آب و مشکلات ناشی از وقوع حوادث غیرمترقبه به دلیل فرسودگی شیرآلات را از جمله ضرورت های تعمیرات پیشگیرانه در خط انتقال برشمرد و ابراز داشت: در همین راستا برنامه ریزی و هماهنگی های لازم به منظور اصلاح و تعمیرات شیرآلات موجود صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه تعویض 44 فقره شیر تخلیه فرسوده آب و هوا و نصب 20 شیر جدید در دستور کار قرار گرفت، یادآور شد: عملیات اجرایی اصلاح و تعمیرات از صبح امروز آغازشده و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته حدود 10 روز به طول خواهد انجامید.

وی با بیان اینکه تأمین آب روستاهای مسیر، مجتمع آبرسانی 80 روستا و بلوار غدیر، شهرک قدس و صفاشهر توسط خط لوله قدیمی انتقال آب به قم انجام می شود، تصریح کرد: با اقدامات گسترده فنی، مهندسی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات بزرگ تعمیرات خط انتقال آب قم آغاز شد

عملیات بزرگ تعمیرات خط انتقال آب قم آغاز شد