مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-06اقتصادي

کمک 7 میلیارد تومانی مردم خراسان جنوبی به بازسازی عتبات عالیات


موسی جوینده رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست هیأت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، اظهار داشت: در سال های قبل از کرونا برنامه های متفاوتی تحت عنوان همایش، پرچم گردانی و جلسات با اصناف و اقشار برگزار می شد اما با شیوع کرونا این برنامه ها تعطیل شد.

وی از افزایش سرانه کمک های مردمی به اعاب مقدسه خبر داد و بیان داشت: آنچه به صورت کشوری به عنوان سرانه برای استان ها مشخص شده برای هر نفر 5 هزار تومان بوده اما مردم استان با کمک 3 میلیارد و 800 میلیون تومانی در سال 99 و 7 میلیارد و 200 میلیون تومانی در سال 1400 سرانه استان را به بالای 9 هزار تومان رساندند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با اعلام اینکه طبق بررسی های گذشته 95 درصد افرادی که کمک می کنند از قشر نیازمندان هستند، مطرح کرد: هدف گذاری برای کمک به ساخت و ساز اعتاب مقدسه در سال جاری مشارکت بالای 20 درصدی مردم استان است.

وقف املاک برای کمک به عتبات جوینده از وقف املاک برای کمک به عتبات عالیات خبر داد و عنوان کرد: یک خیر 4 هکتار باغ پسته و 12 ساعت آب موتور پمپ به ارزش بیش از 3 میلیارد تومان را برای بازسازی قبور ائمه بقیع تحویل ستاد عتبات عالیات داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 7 میلیارد تومانی مردم خراسان جنوبی به بازسازی عتبات عالیات

کمک 7 میلیارد تومانی مردم خراسان جنوبی به بازسازی عتبات عالیات