مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 13:422022-04-06حوادث

پاسگاه های مصوب انتظامی در آمل تعیین تکلیف شود


فرماندار آمل از فرمانده کل ناجا ونیز فرمانده انتظامی مازندران درخواست کرد سه پاسگاه مصوب ناجا دراین شهرستان از نظر ساخت وتامین اعتبار مورد نیاز و نیرویی هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

- ، سید عباس حسینی ظهر چهارشنبه در آیین معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان آمل که با حضور فرمانده انتظامی مازندران برگزار شد، گفت: شهرستان آمل با دارا بودن پنج بخش و شش شهر و جمعیت بیش از 420 هزار نفری یکی از ورودی ها و پیشانی مازندران محسوب می شود و به همین خاطر باید در حوزه انتظامی و نظامی هم ویژه دیده شود.

وی افزود: متأسفانه در سال های اخیر شهرستان آمل و به ویژه فرماندهی انتظامی این شهرستان ازنظر زیرساختی، امکانات لجستیکی و نوسازی پاسگاه ها و اماکن انتظامی موجود در شهرستان به خوبی و برای ارائه خدمات مطلوب به مردم شکل نگرفته است.

فرماندار آمل ادامه داد: با توجه به تنوع جرایم و ناهنجاری های اجتماعی، مطالبات مردم نیز از نیروی انتظامی بالا است و با توجه به کمبود نیرو و امکانات در سطح شهرستان در برخی مواقع خدمات مورد نیاز به شکل مطلوب انجام نمی شود.

حسینی، بهسازی و نوسازی اماکن انتظامی، افزایش تجهیزات، تقویت فوریت های پلیسی 110 و افزایش نیروی کادر و سرباز را از نیازهای جدی فرماندهی انتظامی شهرستان آمل بیان کرد و ادامه داد: در سال های قبل و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسگاه های مصوب انتظامی در آمل تعیین تکلیف شود

پاسگاه های مصوب انتظامی در آمل تعیین تکلیف شود