مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 13:522022-04-06پزشكي

پایش هوشمند بیمارستان ها موجب ارتقای ارائه خدمات درمانی می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد که پایش و نظارت هوشمند بر بیمارستان ها و مراکز درمانی استان فارس موجب ارتقای خدمات درمانی می شود.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد که پایش و نظارت هوشمند بر بیمارستان ها و مراکز درمانی استان فارس موجب ارتقای خدمات درمانی می شود.

دکتر سید وحید حسینی چهارشنبه 17 فروردین در نشست با معاون درمان و مدیران ارشد معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان و قدردانی از عملکرد مجموعه معاونت درمان در ستاد سلامت نوروزی، از آمادگی دانشگاه برای هماهنگی، برنامه ریزی، ساماندهی و استفاده مطلوب از توانمندی های موجود، در راستای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در سال جاری در حوزه درمان خبر داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نظارت بر مراکز درمانی و بیمارستان ها، باید اثربخش و موجب افزایش رضایتمندی مردم باشد، ادامه داد: تقویت، پایش و نظارت هوشمند بیمارستان ها، موجب ارتقای ارائه خدمات درمانی می شود و مجموعه دانشگاه در این راستا حمایت های لازم را انجام می دهد.

حسینی به مجموعه معاون درمان دانشگاه ماموریت داد تا در قالب یک کارگروه به صورت میدانی، وضعیت تجهیزات پزشکی مراکز درمانی و بیمارستان های استان را مورد ارزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش هوشمند بیمارستان ها موجب ارتقای ارائه خدمات درمانی می شود

پایش هوشمند بیمارستان ها موجب ارتقای ارائه خدمات درمانی می شود